מלונות, אתרים ומרכזי בילוי של אושרי גבאי מאילת

יש בעיר התיירות המרכזית של מדינת ישראל ת, כל כך הרבה מקומות שהם אגדות, מבחינת תרבות הבילוי והפנאי. ברים, מועדונים, בתי קפה ואטרקציות שכולנו מכירים מגיל ילדות ועד היום. אבל בשנים האחרונות, עם כניסתו של אושרי גבאי לאילת, הוקמו כמה מן המוסדות הכי רלוונטיים והכי מעניינים, שהפכו את העיר אילת לאטרקציה ברמה בינלאומית. אושרי גבאי הוא איש עסקים שמחזיק את חברת ברקה השקעות והחזקות, ופועל בתחום הנדלן העסקי, התיירות והמלונאות, עם הצלחות בכל תחומי החיים ויצירה של סביבת חיים מושלמת לתיירים שמגיעים לבלות בעיר הדרומית. אחד מהפרויקטים המוכרים ביותר של אושרי גבאי באילת הוא מועדון הלילה סלינה, שהפך לאגדה אמיתי בעיר.

למה להשקיע במקומות בילוי בעיר אילת?

התשובה הברורה מאליה על השאלה הזו, היא שאלה היא עיר תיירות. שיוצאים לנופש באילת, מצפים לשחרורם כל המשימות היומיומיות ויצירה של אווירה הרבה יותר חופשית. וזוהי בדיוק מטרת העל של אושרי גבאי באילת. פרוייקטים כמו מיה ביץ חוף ומסעדה בהקמה, נועדו להיות פרויקטים מעצימים את תחושת החופש והשחרור בעיר אילת, ונותנים מקום חוויות חברתיות ומשפחתיות. מהסיבה הזו, אושרי גבאי משקיע המון מחשבה והמון משאבים במציאה של פתרונות קטנים לצרכים ודרישות של כל בית עסק באזור העיר אילת, כדי לבצע תהליך השבחה או להקים מחדש את המקום הכי חם בעיר בעונת הקיץ הקרובה. ומתוך שנים רבות של ניסיון ועבודה בתחום, נדמה כי כל פרויקט שבו מעורב אושרי גבאי, הוא פרויקט שיגיע להצלחה במהירות האפשרית.

ההצלחה של אושרי גבאי – חשיבה על כל הפרטים

אחד הפרמטרים הכי חשובים להצלחתו של פרויקט של אושרי גבאי באילת, הוא הדיוק. אי אפשר להבין את הצורך ברמות דיוק, עד שלא מסתכלים על תוכניות העבודה ובונים את התקציבים לעבודה על תהליך ההקמה של העסק. אושרי גבאי יודע לקחת את הדרישות הבסיסיות ולתרגם אותן לכדי תוכנית עבודה מפורטת, ביחד עם אנשי מקצוע שזהו תחום העיסוק המרכזי שלהם. כך שכל חלום יכול להפוך למציאות וכל מטרה ניתנת להשגה, בעולם שבו אושרי גבאי הוא איש הנדלן המעניין ביותר בעיר אילת.

צור קשר